Philips AJ3225/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ3225/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Sanderdijk 30-01-2008
Geschreven voor: Philips AJ3225/00

De wekkerradio, Wekt en houdt wakker. De display is zo fel dat het s'nachts zeer doet aan je ogen. De twee wektijden instelling is erg handig i.v.m partner, verder is de kwaliteit van het apparaat goed, de knopjes functioneren altijd ondanks de mishandeling van stof en een keer 'n heel glas water. Ik leg als ik ga slapen een klein lapje over de display, dit werkt. Toch heb ik een nieuwe wekkerradio besteld met back light verlichting.

loes 29-01-2008
Geschreven voor: Philips AJ3225/00

Dit apparaat valt mij een beetje tegen,
de verlichting van dit type is zo fel dat s'nachts de halve kamer is verlicht.... erg irritant.
Knopjes aan de zijkant zijn ook niet superhandig - je moet het hele apparaat optillen en naar de zijkant kijken of het schuifje wel goed staat.
Bovendien is nu 1 van de 2 wektijden al kapot!

Gerard Bennink 08-01-2008
Geschreven voor: Philips AJ3225/00

Nadat mijn wekkerradio het na 10 jaar had begeven (Sony) moest ik op zoek naar een nieuwe. Bij Sony had ik veel aan de reviews zodat de keus hier niet op viel. Op zich ligt het assortiment dicht bij elkaar. Ik liet de keus op de Philips AJ3225 vallen qua prijs en ook wel het aanzien. Ik heb er geen spijt van. Hij voldoet volledig aan mijn wensen met twee wekmogelijkheden, een duidelijk display en redelijke geluidskwaliteit.

JJaKuipers 05-09-2007
Geschreven voor: Philips AJ3225/00

Ziet er leuk uit, de radioontvanger werkt goed.
Het probleem zit hem in de verlichting van de klok.
Deze zijn zo vel dat ik met gemak op mijn normale horloge kan kijken. Hij staat nu met het display tegen de muur gericht en als ik wil weten hoe laat het is pak ik mijn zonnebril en kijk even op de klok.